PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION
PAYDAY on toiminnantäyteinen, neljän pelaajan yhteistyönä pelattava ammuskelupeli, jossa sinulle maksetaan pankkien ryöstämisestä. Crimewave-versioon sisältyy tehostettu grafiikkamoottori. Enintään neljä kaveria voi tehdä ryöstökeikkoja yhteistyöpelinä. Porukan kehittyessä keikoista tulee suurempia, parempia ja palkitsevampia. Sen lisäksi, että saat rahaa ja legendaarisen rikollisen maineen, rikos kannattaa – ryöstörahoilla annat hahmoillesi uusia, pelitapaan vaikuttavia kykyjä sekä omat aseet ja varusteet. Uusittujen grafiikoiden ansiosta ryöstely tapahtuu 1080 pikselin resoluutiolla. Näet jokaisen ilmassa leijuvan setelin ja tunnet jokaisen pääsi ohi hujahtavan luodin täydellisenä HD-kokemuksena.