PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Wolf Pack
PAYDAY 2:n Wolf Pack -lisäosa tuo takaisin kaksi perinteistä keikkaa – Counterfeit ja Undercover. On viimeinkin Wolfin aika loistaa. Toisessa keikassa jengi lähtee Floridaan ja toisessa tapaamaan verokarhua. Myös Bodhi's Pool Repair tekee paluun! Kahden keikan lisäksi tämä lisäosa sisältää kranaatinheittimen, naulapyssyn (lähitaisteluase), 2 musiikkikappaletta, 4 naamiota, kuvioita ja lisää materiaaleja.