PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Sokol-hahmopaketti
Sokol-hahmopaketti tarjoaa mahdollisuuden pelata venäläistä Sokolia, PAYDAYn pahinta kovanaamaa. Itse Sokolin lisäksi paketti sisältää Grinder-korttipakan, Sokolin naamion, Sokolin jääkiekkomailan ja Valkyrie-kiväärin.