PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - GOAT Simulator Heists
Goat Simulator -lisäosa on yhteisprojekti Coffee Stain Studiosin ja OVERKILLin välillä. Vladilla on uusi tehtävä, mutta tilanne muuttuu nopeasti... hankalammaksi. Tämä lisäosa sisältää täysin uuden keikan, joka eroaa kaikesta tähän mennessä tekemästämme. Paketti sisältää myös uuden haulikon, neljä lähitaisteluasetta, neljä naamiota, neljä kuviota ja neljä uutta materiaalia.