PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gage Russian Weapons Pack
Erikoistoimitus Venäjältä! Gage vastaanotti juuri äsken toimituksen ulkomaalaiselta yhteyshenkilöltä – kontti täynnä venäläisiä aseita. Nämä aseet eivät mene rikki pienen pölymäärän tai parin vesipisaran vuoksi. Ne kestävät jopa ydinräjähdyksen eivätkä koskaan mene jumiin. Ne hoitavat homman. Gage Russian Weapon Pack -asepaketti sisältää 3 asetta, 1 lähitaisteluaseen, 4 naamiota, 4 materiaalia, 4 kuviota ja 3 saavutusta.