PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gage Chivalry Pack
Torn Banner Studios ja OVERKILL ovat luoneet yhteistyössä Gage Chivalry Packin PAYDAY 2:lle! Ota keskiaikaiset keinot käyttöön Washingtonissa ja hyödynnä Gagen ryöväämiä lähitaisteluaseita, kuten miekkaa, piikkinuijaa, kilpeä ja partakirvestä. Jos pidät enemmän kaukoaseista, voit käyttää raskasta jalkajousta, kevyttä jalkajousta tai perinteistä englantilaista pitkäjousta, joissa kaikissa voi käyttää myös räjähtäviä ja myrkyllisiä nuolia. Ja jos kaikki muu menee pieleen, ota esiin heittokeihäs ja pelasta päivä. Varmista vain, että osut tarkasti silmien väliin. Gage Chivalry Pack sisältää myös neljä kypärää Chivalry Medieval Warfaresta sekä neljä keskiaikaisaiheista kuviota ja materiaalia!