PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Butcher's Western Pack
Western-asepaketti sisältää aseita, jotka kesyttivät villin lännen. Haasta lainvalvojat vanhan maailman kuolemattomien mutta yhä kuolettavien aseiden kanssa. Automaattiaseethan ovat joka tapauksessa ihmisille, jotka eivät osaa tähdätä, vai mitä? Peacemaker .45 -revolverilla kuusi luotia riittää kuuden ruumissäkin täyttämiseen. Jos sinusta tuntuu siltä, että tarvitset vähän enemmän luoteja, tartu Repeater 1874 -kivääriin. Plainsrider Bow -jousella voit tappaa äänettömästi – paitsi jos kiinnität siihen dynamiittipötkön, mikä myös on mahdollista. Dynamiittipötkön voi myös heittää. Kaiken lisäksi tarjolla on myös neljä uutta naamiota ja kuviota. Jiihaa!