PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Alesso Heist
Alesso Heist -lisäosa on tehty yhteistyössä DJ Alesson kanssa. Tutki Gensec-areenaa hiljaa tai äänekkäästi ja anna show'n jatkua samalla, kun yrität murtautua Gensecin viimeistä huutoa oleviin kassakaappeihin. Alesso Heist -lisäosa on suunniteltu yhdessä DJ Alesson kanssa ja sisältää artistin uuden kappaleen nimeltä PAYDAY, adrenaliinintäytteistä taistelua ja jännittävää hiiviskelyä Starbreeze Suns -jääkiekkojoukkueen kotiareenalla. Siinä on myös tehokas ja pienirekyylinen Matever .357 -revolveri, neljä Alesson esityksistä vaikutteita saanutta naamiota, neljä kuviota ja neljä materiaalia.