PAW Patrol World - Rescue Knights - Asusetti
Yksikään pelastustehtävä ei ole liian iso eikä yksikään pentu liian pieni näissä ritarillisissa asuissa. Pue suosikkipentusi valtakunnan pelastajaksi!