Paw Patrol Paketti
Nauti Paw Patrol pelisarjan kummastakin pelistä Paketti sisältää: Paw Patrol: On a Roll Pannaan tassut heilumaan! Pannaanpa siis tassut heilumaan! Liity Ryderin ja kaikkien kahdeksan PAW Patrolin pennun mukaan, kun he suorittavat 16 tehtävää Seikkailulahden 8 mahtavassa paikassa. Pelaa pennuilla Marshall, Chase, Skye, Rubble, Everest, Rocky, Zuma tai Valpas ja auta heitä käyttämään ainutlaatuisia kykyjään ystävien pelastamiseksi. Suorita 16 jännittävää tehtävää ja pelasta päivä! Ryhmän Kykyjä ryhmä Haun pelastavat Jännälahden Pudonnut meteoriitti on antanut koiranpennuille mahtavat voimat – ja jättänyt Jännälahteen järkyttävän sotkun. Nyt sinun ja pentujen on tutustuttava ryhmä Haun maailmaan, pelastettava ystäviä ja tehtävä kaupungista taas HAUska paikka! Upea pelikokoelma, josta riittää hupia tuntikausiksi!