PAW Patrol Grand Prix – pentuherkkuareena
PAW Patrol Grand Prix’ssä on alkanut juhla, johon on kutsuttu sinut ja jopa kolme muuta pentukaveriasi. Kaasuta siis pitämään HAUskaa ja keräämään eniten pentuherkkuja ennen ajan umpeutumista. Käytä uusia mahtavia Ryhmä Haun lisävoimia, jotta saat napattua eniten herkkuja ja kärkipaikan! Lähde Rikun ja pentujen seuraan kolmessa Ryhmä Hausta tutussa paikassa – Jännälahdessa, viidakossa ja Jaken lumilautakeskuksessa – sijaitsevalla areenalla. Näissä vauhdikkaissa kisoissa voi kerätä jokaisen pennun käytettävissä olevia lisävoimia, kuten Haltin lumipallot, Valppaan tarttumakouran tai Rikun näkymättömyyskilven, joten tarjolla on monia tapoja voittaa! Onko aika vähissä? Yritä napata areenan keskelle lähellä kisan loppua ilmestyvä kultainen pentuherkku! Tässä kisajuhlassa yksikään pentu ei ole liian pieni voittamaan, sillä voit keskittyä olemaan nopein keräilijä, paras pentuherkkujen kerääjä tai ensimmäinen kultaisen pentuherkun nappaaja!