PAW Patrol: Grand Prix - Hurtanlinnan kisa
Paikoillanne, valmiit, kisatkaa! Lataa PAW Patrol: Grand Prix -pelin uusi ladattava sisältö, niin voit kisata maailman nopeimpien pentukuskien kanssa kolmella uudella radalla Hurtanlinnan cupissa ja kokeilla kuutta uutta ajoneuvoa. Jokainen kisa Hurtanlinnassa on todellinen seikkailu! Katsele uusia välinäytöksiä, valitse sinulle sopivin ajoneuvo uusista vaihtoehdoista, jotka ovat saaneet innoituksensa Ryhmä Hau radalla -elokuvasta, ja kiidä kohti voittoa keskiaikaisissa linnoituksissa. Ja kun sekaan heittää vielä kaiken moninpelihuvin sekä peruspelin pelimuodot ja pennut (mukaan lukien Valpas, Halti, Rex ja alkuperäinen Ryhmä Hau), mikään kisa ei todellakaan ole liian suuri näille karvakuonokuskeille!