Pathfinder: Wrath of the Righteous
Anna tarinan viedä Tiesi kuljettaa sinut Worldwoundiin, jossa Syvyyksiin avautunut kuilu on vapauttanut maailmaan kyltymättömän kauhun. Jo vuosisadan ajan naapurivaltiot ovat taistelleet väsymättä näitä vihollisia vastaan, onnistumatta kuitenkaan karkottamaan niitä. Nyt on sinun mahdollisuutesi päättää tämä taistelu, mutta tie pelastukseen on kaikkea muuta kuin suora ja leveä. Tuleeko sinusta taivaallinen enkeli, jota jalot paladiinit tukevat, vai mahtava henkien manaaja, joka pitää vallassaan epäkuolleiden laumaa – vai kenties jotain aivan muuta? Johda armeijaasi ja haasta mahtavat demoniherrat. Ristiretkesi käynnistää tapahtumaketjun, joka muuttaa sinua — ja ympäröivää maailmaa — pysyvästi.