Path of the Crow
Crow-sisällön mukana tulee: Crow-apuolento, sankarimme ystävä. Varis pysyy rinnallasi synkimpien polkujen läpi. Uusi Battlefield-kenttä. Mädän sekä rappion tuhoama maa on täällä räjähdysten rikkoma ja polttama, kun hyökkäyskäskyt raikuvat usvassa. Tämä kenttä on malliesimerkki sodasta, ja sinä pääset taistelemaan sen lävitse. Uusi Captain-vihollinen on pelottava vastustaja, joka on sodanhimon hullaannuttama. Hänellä on aseenaan kanuuna ja sapeli, joten hän on vaarallinen sekä läheltä että kaukaa. Uusi Mortar-ase on hankittu Battlefield-kentältä, ja se kauhistuttaa kaikki suojan takana piileskelevät.