Path of Exile 2 (Pelin esikatselu)
Tämä peli on käynnissä oleva työ. Se voi muuttua ajan myötä tai se voidaan julkaista lopullisena tuotteena. Osta se vain silloin, jos olet tyytyväinen keskeneräisen pelin nykyiseen tilaan. Path of Exile 2 on Grinding Gear Gamesin tekemä seuraavan sukupolven ilmaiseksi pelattava toimintaroolipeli. Matkaa Wraeclastin hengenvaarallisen mantereen läpi ja tapaa useita mukaansatempaavia kulttuureja taistellen samalla pahuutta vastaan sen useissa eri muodoissa. Path of Exile 2 -pelissä on kaksitoista hahmoluokkaa, 240 taitojalokiveä, satoja varusteiden perustyyppejä, kuusinäytöksinen kampanja, yli sata ainutlaatuista taistelua loppuvastuksia vastaan, syvällinen loppupelijärjestelmä ja hyvin paljon muuta. Voit pelata ystäviesi kanssa menettämättä edistymistäsi, sillä paikallismoninpeli, alustojen välinen pelaaminen ja eteneminen eri alustoilla ovat mahdollisia kaikilla käytettävissä olevilla alustoilla. Pelin viimeisimmän tilan yksityiskohtaiset tiedot sekä ohjeita palautteen antamiseen ja ongelmien ilmoittamiseen löydät osoitteesta pathofexile2.com.