Party Hard 2 DLC: Alien Butt Form
Aho Bayn kaupungin bileissä on viime aikoina ollut jotain hyvin outoa. Kuka todella hallitsi Party Hard Killeriä? Miksi poliisilla kesti niin kauan saada hänet kiinni? Miksi ihmeessä hänestä kasvaa lonkeroita?? Ota selvää uudessa ratkiriemukkaassa, viinanhuuruisessa lisäosassa.