Parhaassa tapauksessa, The Tyrant Returns/ Battle for the Han Court
Erinomainen ja parhaimmaksi Japanissa luoduksi skenaarioksi valittu The Tyrant Returns lisätään peliin. - The Tyrant Returns Cao Caon ja Yuan Shaon välisen valtakamppailun aikana kuolleeksi raportoitu Dong Zhuo olikin elossa. Cao Cao julisti aselevon Yuan Shaon, Liu Biaon, Sun Cen sekä muiden kanssa ja lähetti jälleen kerran julistuksen ympäri maata. ”The Tyrant must die!” Dong Zhuon vastaisen liittouman taistelu oli vasta alkamassa! Erinomainen ja parhaimmaksi Aasiassa luoduksi skenaarioksi valittu Battle for the Han Court lisätään peliin. - Battle for the Han Court Hanin keisari Xian kuolee Dong Zhuon kuolemaa seuranneessa sekasorrossa. Liu Yan, Liu Yu ja Yuan Shao julistavat sen seurauksena itsensä keisareiksi. Kolme keisaria, yksi maa. Kun sotaherroilla ympäri maan on erilaisia odotuksia, kaaos ottaa jälleen kerran vallan.