Paradise City -pokerimerkkisetti
Las Vegasin kirkkaiden valojen ja hedelmäpelien innoittama Paradise City -pokerimerkkisetti on täydellinen tapa tehdä vaikutus pokeripöydässä. Tuo väriä pöytään ja hämmennä vastustajasi tällä hauskalla neonvärisellä pelimerkkisetillä.