Paladins Season 4 Champion -kokoelma
Avaa välittömästi kaikki kuusi Season 4:lle julkaistua Championia yhteen halpaan hintaan! Tämä kokoelma sisältää Champion-avaukset Yagorathille, Octavialle, Vatulle, Reille, Saatille ja Azaanille. Saat myös emoten, MVP-palkinnon ja avattuja Talent-kykyjä kaikille kuudelle Championille!