Päivän tarjouksen avaus
Sinua odottaa joka päivä uusi tarjous Paladinsissa! Osta tämä esine avataksesi nykyisen henkilökohtaisen päivän tarjouksesi. Kun olet ostanut avausmerkin, suuntaa pelin kauppaan ja lunasta merkki saadaksesi sen hetkisen päivän tarjouksen.