Paintball 3 - Candy Match Factory
Boldy’s Candy Factory Adventure: Paintball 3” on viimeisin osa ihastuttavaa “Paintball”-sarjaa. Lähde jännittävään seikkailuun karkkitehtaaseen ja auta Boldya korjaamaan rikkinäiset koneet. Hyödynnä nopeita ajattelutaitojasi ja yhdistele 3 tai enemmän karkkia yhteen putken lähellä, kuten alkuperäisessä Match 3-pulmapelissäkin. Kun etenet haastavien tasojen läpi, valmistaudu kohtaamaan esteitä ja yllätyksiä jotka testaavat taitojasi ja luovuuttasi. Mutta odota, lisää on tulossa! Koukuttava pelityyli ja kirkkaat grafiikat takaavat jännittävän pelikokemuksen heti ensimmäisestä liikkeestä asti “Paintball 3 – Candy Match Factory”-pelissä. Eikä siinä vielä kaikki! Peli on täydellinen lapsille ja perheille, sillä tasojen vaikeutta voi säätää ja pelityyli on koukuttava. Kerää siis rakkaat yhteen paikallista monipeluuhauskanviettoa varten mikä tukee jopa 4 pelaajan peliä. Voit viettää tunteja tämän pelin ja sen eri pelitilojen ääressä, mukaan lukien Adventure Modessa soolopelaajille ja haastava Single Play Modessa kilpailullista pelaamista varten. Koe uskomaton visuaalinen ilme ja sujuva pelikokemus täysin optimoidulla UHD 4K näytöllä ja jopa 120FPS:lla. Jokainen värikäs karkki ja jännittävä hetki herää henkiin silmiesi edessä. Joten mitä odotat? Aloita Boldyn makea seikkailu “Paintball 3 – Candy Match Factory”-pelissä! Auta häntä korjaamaan karkkitehdas ja nauti räikeästä match 3-pulmapelistä!