PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs - Lunar Animals PAC
Näytä suosikki Lunar Animal -tyylisi näillä kosmeettisilla esineillä, kun syöt kilpaillaksesi! Tämä PAC sisältää: - 1 hiiri (keho) - 1 lehmä (keho) - 1 tiikeri (keho) - 1 pupu (keho) - 1 lohikäärme (keho) - 1 käärme (keho) - 1 hevonen (keho) - 1 lammas (keho) - 1 apina (keho) - 1 kukko (keho) - 1 koira (keho) - 1 sika (keho) - 1 kuulabyrintti (labyrintti)