PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs - Chomp Challengers PAC
Tee vaikutus näillä harvinaisilla kosmeettisilla esineillä, kun yrität murskata kaikki haastajat, jotka seisovat sinun ja Chomp Champin tittelin välissä! Tämä PAC sisältää: - 1 yksisarvinen - harvinainen (keho) - 1 kruunu (pää) - 1 pompaduuri (pää) - 1 punkki (pää) - 1 typerätlasit (kasvot) - 1 retrolasit (kasvot) - 1 Cherry Chomp (kuvake)