Päämajan remonttipaketti
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes -pelin lisäosa, joka sisältää kaksi päämajan maalia. Lue kaikki kuvaukset huolellisesti ennen ostamista. Paketin sisältö: 1 päämajan maali (kullanvärinen julkisivu) 1 päämajan maali (pinkki julkisivu) * Huomaa, että tämä setti sisältyy Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes – Digital Deluxe Edition -pakettiin ja Season Pass -kausipassiin. * Varo, ettet osta vahingossa moneen kertaan.