Pääkokoelma 2
Pääkokoelma 2 on mahtavan tuotearvon antava paketti, joka sisältää useita kosmetiikkapakkauksia ja Variant β ‑eksopukujen aikaisen avaamisen lippupaketteja! Saat kaikki uudet eksopukuvariantit ja hauskoja kosmetiikkatuotteita sotapelikokemuksesi maksimoimista varten! Sisältö: Kosmetiikkapakkaus 3 - Deadeye α:n Deinonychus Body ‑sarja - Zephyr α:n Fire Dragon ‑sarja - Roadblock α:n Big Bunny ‑sarja - Barrage α:n Mystic ‑sarja - Witchdoctor α:n Overlord-sarja Kosmetiikkapakkaus 4 - Vigilant α:n Insurgent-sarja - Skywave α:n Future Flight ‑sarja - Krieger α:n Tin Machine ‑sarja - Murasame α:n Gladiator-sarja - Nimbus α:n Kimen-sarja Eksopukujen aikaisen avaamisen lippupaketti 2 (sisältää aikaisen avaamisen liput seuraavia eksopukuja varten) - Deadeye β: Energy MG - Barrage β: Fire Spray - Roadblock β: Counter Shield - Skywave β: Lifeline Eksopuvun aikaisen avaamisen lippupaketti 3 (sisältää aikaisen avaamisen liput seuraavia eksopukuja varten) - Vigilant β: Bowhunter - Murasame β: Windcaller - Witchdoctor β: Plasma Shot Eksopukujen aikaisen avaamisen lippupaketti 4 (sisältää aikaisen avaamisen liput seuraavia eksopukuja varten) - Zephyr β: Boost Claws - Krieger β: Blitz Cannon - Nimbus β: Wild Bomb Aikaisen avauksen lipuilla saatavana olevat eksopuvut voi saada myös täyttämällä niiden avausehdot pelissä. Huomaa, että eksopuvut ovat ostettavissa, vaikka olisit jo hankkinut ne muutoin. Huomautus: Tähän sarjaan kuuluvat tuotteet saattavat olla ostettavissa sekä erikseen että osana sarjaa. Varo ostamasta tuotteita kahteen kertaan. Tietoa sisällöstä julkaistaan virallisella verkkosivustolla sitä mukaa, kun sitä tulee saataville. Aikataulut voivat muuttua. Ulkoasut, tarrat ja riipukset ovat kosmeettisia tuotteita, jotka muuttavat vain eksopuvun ulkoasua eivätkä vaikuta siihen muutoin. Emotet ja leimat ovat tuotteita, joilla voi mukauttaa pelinsisäistä viestintäpyörää (Comm Wheel). Hankitun lisäsisällön voi ottaa käyttöön siirtymällä pelin nimiruudusta pelinsisäiseen aloitusruutuun. Huomautus: Tämä DLC on pelattavissa vain sillä Microsoft-tilillä, jolla se ostetaan. Perheenjäsenten tilit eivät saa sitä, vaikka olisit perheryhmän järjestäjä.