O.W.L Projekt 2
Ohjaa nuoren rohkeaa seikkailua selvittäessäsi tiesi dioraamatyylisissä maisemissa! Valmistaudu toiseen arvoitukselliseen ja haastavaan seikkailuun 3D-tyylisessä O.W.L Projekt 2 -pulmapelissä, joka testaa mieltäsi ja logiikkataitojasi. Hallitset jälleen Elysionia, salaperäisessä kokeessa luotua nuorta, ja kohtaat arvoitukselliset Watchersit matkalla pakoon ja paljastamaan salaisuuksia. Elysion voi tehokkaan taivasauvan avulla siirtää esineitä ja voittaa esteet, mikä tarjoaa ainutlaatuisen ja mukaansatempaavan pelikokemuksen. Haasta itsesi 50 suunnitellun tason läpi manipuloidessasi lohkoja, vetäessäsi alustoja, löytäessäsi salaisia kulkuteitä ja kiivetessäsi tikkaita pyörivissä dioraamoissa. Käyttöösi tulee uusia mekanismeja, kun vaikeus kasvaa asteittain!