Taistele kunniasta ja maineesta hankkimalla 15. kauden Ultimate Battle Pass. Tämän paketin sisältö: - Premium Battle Pass + 20 tasoa - ansaitse jopa 80 myyttistä prismaa, joilla voit avata myyttisen Zenyattan tai muuta myyttistä sisältöä - Bai Ze Kiriko ja Toxic Doomfist - 2 000 Overwatch-kolikkoa. Overwatch-kolikoilla voit ostaa pelinsisäisiä ulkoasuesineitä sankareidesi muokkaamiseen. Premium Battle Passin omistajat voivat käyttää Overwatch-kolikoita myös tasojen avaamiseen sekä legendaarisen ja myyttisen sisällön välittömään hankkimiseen. Tason ohituksia ei huomioida Battle Pass -tasoissa tason 80 jälkeen, eivätkä ne avaa Prestige-tasoja. Kaikki ylimääräiset ostamasi tason ohitukset tason 80 jälkeen pistetään talteen ja lunastetaan automaattisesti seuraavan kauden käynnistyessä. Myyttisiä ulkoasuja ja muokkauksia voi ostaa myyttisillä prismoilla Mythic-kaupasta.