Overcooked! All You Can Eat
Overcooked!, Overcooked! 2 ja kaikki niiden lisäsisältö on koottu kasaan ja remasteroitu täksi maukkaaksi erikoisversioksi! Nauti sadoista kaoottisia kokkaushetkiä tarjoilevista yhteispelikentistä alati vaarallisimmiksi ja hämärämmiksi muuttuvissa keittiöissä. Overcooked! siirtyy verkkoon Ensimmäistä kertaa koskaan Overcooked! on nyt pelattavissa myös verkkomoninpelinä. Voit siis touhuta ensimmäisen pelin suosikkikeittiöissäsi näyttävällä 4K-tarkkuudella Internetin ihmemaassa! Silmänruokaa Molemmat pelit on nostettu uudelle tasolle näyttävillä ehostetuilla 4K-grafiikoilla – Overcooked!-sarja ei ole koskaan näyttänyt yhtä herkulliselta. Uutta maukasta sisältöä Tarjolla on uusia kenttiä, uusia kokkeja ja uudenlaista sekasortoa – Overcooked! All You Can Eatille ominaiseen tyyliin. Useita pelitiloja Pelaajat voivat nautiskella kampanjapelistä, selviytymistilasta, harjoittelutilasta ja All You Can Eatin aivan uudesta avustustilasta. Avustustilassa voi käyttää erilaisia peliä rauhoittavia toimintoja, kuten hidastettua reseptien vanhenemista, pidempiä eräaikoja ja kenttien ohituksia. Kaikille sopiva Overcooked! All You Can Eat on suunniteltu niin, että mahdollisimman moni pelaaja voi nauttia kiivaasta kokkaamisesta. Käyttöliittymän kokoa voi muuttaa, helppolukuinen teksti on suunniteltu lukihäiriöitä silmällä pitäen ja käytettävissä on värisokeille sopivat värimallit. Nautti eeppisestä kokkausbuffetista sipulikuningaskunnassa Overcooked! All You Can Eatissa.