Overcooked! 2 - Night of the Hangry Horde
Valmistaudu seuraavaan suupalaan pelissä Overcooked! 2 Overcooked! 2: Nälkäkiukkuisten kuolleiden yö -pelissä pelaajien on kohdattava Sipulikuningaskunnan (toistaiseksi) suurin uhka: maatumattomat ovat täällä, ja tällä kertaa heillä on myös seuraa. Tämä upouusi DLC esittelee täysin uuden laumatilan, jossa pelaajien on puristettava kokkaustaidoistaan viimeinenkin pisara torjuakseen nälkäisten epäkuolleiden ainesosien invaasion. Uusi tila! Kahdeksan laumakenttää, joissa pelaajien on kohdattava epäkuolleet hyökkääjät, kuten maatumattomat, jättimäiset zombi-omenat ja nopsat zombi-chilit. Mukana 12 uutta kenttää! Yhdeksän uutta keittiötä ja kolme salaista Kevin-kenttää. Neljä uutta kokkia! Vampyyrikokki, kummituskokki, ihmissusikokki ja entuudestaan tuttu pahvipääkokki Overcookedista! Uusia mekaniikkoja! Giljotiini on erityisen tehokas leikkuri, ja ahjossa on pidettävä lämpö yllä hiilen avulla, jos mielit lämmintä ruokaa. Kolme reseptiä! Hedelmäpiiraita, keittoa ja paisteja.