Overcooked! 2 - Campfire Cook Off
Kerääntykää nuotion ympärille, sillä luvassa on lisää Overcooked 2:ta! On nuotioherkkujen aika, kun matkaat Sipulikuningaskunnan metsien halki. Kevinin ja Sipulikuninkaan matkaan liittyy 4 uutta kokkia, jotka ovat kotonaan metsäkeittiössä: partiolaiskokki, karhukokki, majavakokki ja silmälasipäinen pöllökokki. Sinun on hakattava puuta nuotion ruokkimiseen, jotta voit paistaa tukevan aamiaisen tai herkullisia S’moreja 15 uudessa kentässä, jotka sijoittuvat puiden latvuksiin ja leirintäpaikoille. Uudet reput vaativat tuoretta yhteistyötaitoa, sillä ne sisältävät ainesosia, joita kokkiryhmä tarvitsee nälkäisten retkeilijöiden ruokkimiseen.