Outward - Pearlbird Pet ja Fireworks Skill
Lähde seikkailuun uskollisen ystävän kanssa! Kyvylläsi voit valaista yötaivaan ja nauttia upeasta näytöksestä lemmikkisi seurassa Aurain valtakuntien ankarissa olosuhteissa!