Original Ver. Soundtrack Swap
Huomautus: Valitse valikosta tämä musiikki- ja äänitehosteversio, niin saat käyttöösi vuoden 1998 alkuperäisen Resident Evil 2 -pelin musiikit ja äänet. Tämä sisältö on mukana Extra DLC Packissa. Kaksoisostoja ei hyvitetä.