Orcs Must Die! 3: Tipping the Scales DLC
Upouudet tuatara-viholliset käyvät päälle viiden uuden kartan kautta Suomujen pudottelu -DLC:ssä, joka sisältää myös uuden sotaskenaarion! Ota taistoon uudet varusteesi, jotta selviät tuatarojen otetun vahingon määrää rajoittavasta taidosta. Tuatara-salamurhaaja on erityisen vaarallinen varjoissa liikkuva yksikkö, joka osaa välttää ansat!