Orcs Must Die! 3: Cold as Eyes DLC
Jäätävät silmät -lisäsisällössä sotavelhojen on taisteltava mahtavia kyklooppeja vastaan kolmella uudella kartalla! Niiden torjunnassa auttaakseen Jäätävät silmät lisää uusia työkaluja sotavelhoille, kuten Sula kulta -ansan, Kykloopin katse -helyn ja liekinheittimen.