Operations-varasto
"Osta kymmenen Operations-pakettia, niin saat viisi ilmaiseksi! Kiihdytä peliäsi ja muokkaa ulkonäköäsi! Avaa viisi satunnaista korttia, mukaan lukien palkkioita, luokkataitoja ja vähintään yhden muokkauskortin: merkki, ase tai hahmo."