Operations-paketti
Kiihdytä peliäsi ja näytä hyvältä sitä tehdessä! Sisältää viisi satunnaista korttia, mukaan lukien palkkioita, Horde Skillejä ja kaksi taattua muokkauskorttia – merkki, ase tai hahmo. Sisältää nyt kakkossarjan sisältöä!