Operation Wolf Returns: First Mission
Löydä tämä klassinen arcade-peli uudelleen herkeämättömän toiminnan merkeissä yksin tai yhdessä ystävien kanssa! Operation Wolf Returns: First Mission on uudelleentulkinta pelihallipelinä vuonna 1987 julkaistusta raideräiskinnästä, joka muovasi aikoinaan vahvasti koko lajityyppiä. Uusi versio seuraa vahvasti alkuperäisen pelin jalanjälkiä; henkeäsalpaava toiminta on kuin suoraan 1980-luvun toimintaelokuvista, mutta peli on saanut kokonaan uuden ilmeen. Uusi rikollisjärjestö on alkanut nostaa päätään joitakin kuukausia aikaisemmin. Se on paitsi toiminut ase- ja huumekaupassa myös kehittänyt uutta huipputehokasta asetta. Kun joukko salaperäisen kenraali Viperin johtamia järjestön leirejä paljastui, kaksi upseeria lähetettiin hankkimaan lisätietoa tästä vaarallisesta aseesta ja vapauttamaan panttivankeja ympäröivistä leireistä. -Pelihallipelinä vuonna 1987 julkaistun ikonisen toimintapelin uudelleentulkinta -Uudistuneet grafiikat -Puhuttua ääntä lisätty parodiahengessä -Pelimekaniikka täynnä toimintaa -Niin yksin- kuin kaksinpelinäkin pelattava kampanja -Selviytymistila (kohtaa aaltoina iskeviä hyökkääjiä) -Monipuolinen asevalikoima (uzi, kivääri, kranaatinheitin...)