tinyBuildKamppailupelit
Astu kehään One-Two Combo Bundle -paketin voimin! Tämä paketti sisältää molemmat Punch Club -franchise-pelit: – Punch Club – Punch Club 2: Fast Forward Treenaa kovaa, taistele krokotiileja vastaan ja paljasta totuus isäsi murhasta Punch Clubissa. Roolipeliä ja resurssienhallintapeliä muistuttavien elementtien ansiosta voit sukeltaa syvälle taitopuihin ja kokea vahvasti tarinavetoista pelaamista. Ja kaikki tämä tarjoillaan 80-luvun nostalgiaa upeasti tihkuvana pikseli-ilotteluna. Eikä siinä kaikki! Astu neonvalaistuun tulevaisuuteen Punch Club 2: Fast Forward -pelissä, jossa pääset mukaan hulvattomaan kyberpunk-seikkailuun. Peli on täynnä 80-luvun viittauksia ja enemmän nyrkkeilyä kuin koskaan ennen. Valitse oma polkusi, ryhdy mestarinyrkkeilijäksi ja hallinnoi kaikkea ajankäytöstä ja varoista rikosten selvittämiseen ja eri ryhmittymille työskentelyyn. Tämä on simulaatiopeli, jossa heittäydytään oravanpyörään – mutta ei aivan tavalliseen tapaan! Vedä siis hanskat käteen, valmistaudu eeppisiin otteluihin ja uppoudu Punch Clubin maailmaan!