ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Terrible Tornado (Pajamas)
Tämä sisältää Pajamas-lisäasun Terrible Tornadolle. Huomaa: Sisällön saa käyttöön etenemällä tarinassa ja avaamalla Terrible Tornadon. Hahmon asun voi valita ennen taistelua.