ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Speed-o'-Sound Sonic Outfit
Tämä sisältää Prisoner Uniform -lisäasun Speed-o'-Sound Sonicille. Huomaa: Sisällön saa käyttöön etenemällä tarinassa ja avaamalla Speed-o'-Sound Sonicin. Hahmon asun voi valita ennen taistelua.