ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Saitama (Black Suit)
Tämä sisältää Black Suit -lisäasun Saitamalle. Huomaa: Sisällön saa käyttöön etenemällä tarinassa ja avaamalla Saitaman. Hahmon asun voi valita ennen taistelua.