BANDAI NAMCO EntertainmentKamppailupelit
Kun ostat tämän kokoelman, saat myös seuraavan sisällön: – pelaa ennakkoon Saitama (Dream Version) -hahmolla – Saitama (Black Suit) -asu – Saitama (Jersey) -asu – avatarin osa: Saitama Mask Huom: Hahmojen esineet saa käyttöön etenemällä pelin päätilassa.