ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Hellish Blizzard (Fur Coat)
Tämä sisältää Fur Coat -lisäasun Hellish Blizzardille. Huomaa: Sisällön saa käyttöön etenemällä tarinassa ja avaamalla Hellish Blizzardin. Hahmon asun voi valita ennen taistelua.