ONE PIECE World Seeker Extra Episode 3: The Unfinished Map
Pelaa Law’lla, kun hän astuu parrasvaloihin uutena pelattavana hahmona tässä bonusjaksossa. Merirosvojen ja merivoimien kokoontuessa etsimään Prison Islandin ”aarretta” Law suuntaa taivassaarelle etsimään kyseistä aarretta ja tapaa siellä nuoren Roule-nimisen pojan. Mikä yhteys on saaren pimeydellä ja keskeneräisellä kartalla, jota poika laatii? Selvitä keskeneräisen kartan salaisuus tutkimalla Prison Islandin yläpuolella leijuvaa Skypieaa. [Uusi kulkuväline: Karoo] Karoo lisätään uutena ominaisuutena Luffyn pääseikkailuun! Hyppää Karoon selkään ja tutki Prison Islandia ihka uudella tavalla!