ONE PIECE World Seeker Extra Episode 2: Where Justice Lies
Koe Sabon kyvyt, kun hän astuu parrasvaloihin tämän bonusjakson uutena pelattavana hahmona. Sabo suuntaa Prison Island -saarelle tutkimaan World Governmentin juonta ja löytää maan alta kaivostunneleita. Paljasta salaliitto ja jaa omaa oikeuttasi!