ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Yamato's Grand Tour Logbook & Soul Map 1
Yamato ottaa Odenin lokikirjan henkilökohtaiseksi raamatukseen. Lähde hänen kanssaan suurelle kiertueelle läpi eri kenttien! * Tämä tuote sisältää Soul Map 1 -kartan, joka mahdollistaa uusien taitojen hankkimisen ja olemassa olevien arvojen ja taitojen nostamisen yli nykyisten rajoitusten.