ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Path to the King of the Pirates & Soul Map 3
Merirosvojen kuningas Gol D. Roger on mies, joka otti kaiken, mitä maailmalla oli tarjota. Vie itsesi äärirajoille, kun yrität päihittää hänen legendansa! * Tämä tuote sisältää Soul Map 3 -kartan, joka mahdollistaa uusien taitojen hankkimisen ja olemassa olevien arvojen ja taitojen nostamisen yli nykyisten rajoitusten.