ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Nami Costume "Onami"
Onami-asu on valepuku, jota ONE PIECE -sarjan Nami käytti Wano Country -tarinan aikana. Asu voidaan ottaa käyttöön, kun Whole Cake Island -tarina on suoritettu Dramatic Logissa.