ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Koby's Combat Chronicle & Soul Map 2
Lähde merivoimien nuoren Koby-sankarin mukaan, kun tämä käy läpi intensiivisen erikoiskoulutuksen! * Tämä tuote sisältää Soul Map 2 -kartan, joka mahdollistaa uusien taitojen hankkimisen ja olemassa olevien arvojen ja taitojen nostamisen yli nykyisten rajoitusten.