ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 DYNASTY WARRIORS Law Costume
DYNASTY WARRIORS 9 Cao Pi -yhteistyöasu ONE PIECE -sarjan Trafalgar Law -hahmolle. Asua voidaan käyttää jokaisessa tilassa, kun Dramatic Login johdantoskenaario on suoritettu ja Trafalgar Law on avattu pelattavaksi hahmoksi.